На главную страницу
» » » Таксісты развеялі міф аб недаўгавечнасці батарэй Таёты Прыус

Таксісты развеялі міф аб недаўгавечнасці батарэй Таёты Прыус

Таксісты развеялі міф аб недаўгавечнасці батарэй Таёты Прыус

Шматлікія крытыкі гібрыдных аўтамабіляў лаюць іх за кароткі жыццёвы цыкл акумулятарных батарэй. Кажуць, вялікая верагоднасць, што пасля гарантыйнага тэрміна батарэйка сапсуецца і прыйдзецца аплачваць дарагую замену. Але аўстралійская таксаматорная кампанія падала дадзеныя, атрыманыя ў рэальным жыцці, якія аспрэчваюць усе песімістычныя заявы.
Жыхар Аўстраліі Грэхэм Боунді валодае невялікім аўтапаркам і падае паслугі таксі. Ён мае ў сваім распараджэнні 32 мадэлі Toyota Prius і ведае праўду аб тым, на што здольныя іх акумулятарныя прылады. Кожны Prius праязджае ў год прыкладна 200 000 км. Пакуль што замена нікель-метал-гідрыднай батарэі запатрабавалася двум самым старым гібрыдам, адзін з якіх праехаў без рамонту 350 000 км, а другі — 550 000 км. Змяняць батарэі прыйшлося толькі па сканчэнні 3-х гадоў з-за таго, што выдаванае імі напруга істотна знізілася.
Варта адзначыць, што Грэхэм нядаўна замовіў 8 новых Prius, каб давесці колькасць сваіх гібрыдаў да 40.
Мэнэджар Вік Джонстон лічыць, што выкарыстанне мадэлі Prius на працягу 3-х гадоў у якасці таксі раўнацэнна 36 гадам звычайнага прыватнага валодання. Зрэшты, гэта занадта ўжо завышаная адзнака. Але нават калі ўзяць сярэднестатыстычнага жыхара ЗША, які ў год намотвае 25 000 км, то яму бы прыйшлося змяняць акумулятарную батарэю толькі праз 15 гадоў.

Добавить комментарий